Rīgā: +371-20044707 vai +371-20370707 (Darba dienās 9:00 - 17:30)

LEGO Firends Olīvijas kosmosa akadēmija (41713)

41713
Preces ID:938626
6870
Piegādātāja noliktavā: 7 prece(s)
+
Piegāde
Apmaksas veidi
Mūsu priekšrocības

24 mēnešu garantija

SMS / E-pasta paziņojumi

Preču atgriešana 14 dienu laikā

Dažādi maksājuma veidiPay orders in convenient ways: cash to the courier, by bank transfer on the receipt of the bank or by credit card right at the time of the order.

Godīga cenaLepojamies, ka arī juridiskām personām esošā cena ir bez kādiem papildus maksājumiem!

8+   Vecums
757  Detaļu skaits

Pacel topošo astronautu interesi par kosmosu stratosfērā ar komplektu "Olīvijas kosmosa akadēmija" (41713). Bērni no 8 gadu vecuma var pievienoties LEGO® Friends tēliem un gatavoties piedzīvojumiem kosmosā. Komplektā ir daudz autentisku funkciju — no kosmosa kuģa reaktīvajiem dzinējiem līdz virtuālās realitātes simulatoram. Šis komplekts piedāvā ne vien rotaļas, bet arī aizraujošu mācīšanos — visas iespējas akadēmijā ir zinātniski precīzas, un uz tāfeles klasē ir redzami īsti kosmosa lidojumu vienādojumi.

Izglītojoša rotaļlieta zinātkāriem bērniem.
Bērniem, kurus interesē rotaļu kosmosa kuģi, noteikti patiks šis LEGO kosmosa kuģa modelis. Kravas nodalījumam ir atveramas durvis ar eņģēm — gluži kā īstam kosmosa kuģim, un minilellītes var piestiprināt pie rotaļu Canadarm strēles, lai pētītu kosmosu. Bet uz Zemes ir pieejams teleskops, vairākasu trenažieris, misijas vadības centrs un kosmosa galerija ar Saules, Zemes un Mēness modeli.

Paver jaunu būvēšanas dimensiju!
Šai zinātniskajai rotaļlietai ir digitālajam laikmetam piemērotas instrukcijas. Ar interaktīvo pamācību bērni var būvēšanas laikā tuvināt, pagriezt un apskatīt telpisku modeļa attēlu.

• Veicini mazo zinātnes fanu aizrautību ar kosmosu. Sniedz bērniem kosmiskas rotaļu iespējas ar komplektu "Olīvijas kosmosa akadēmija" (41713) — būvējamu rotaļu komplektu, kas palīdzēs bērniem apgūt daudz jauna par kosmosa programmu
  • Kosmosa rotaļlieta ar autentiskiem elementiem. Komplektā ir iekļauti kosmosa kuģu programmas elementi — kosmosa kuģa modelis, akadēmijas ēka, teleskops un 4 LEGO® Friends tēli
  • Iztēle var pacelties spārnos. Bērni var lomu spēlēs atveidot astronautu apmācību, simulēt lidojumu rotaļu kosmosa kuģī, doties atklātā kosmosā un meklēt jaunas galaktikas
  • Radoša dāvana kosmosa rotaļlietu faniem. Šis zinātniskais rotaļu komplekts būs aizraujošs izaicinājums mazajiem būvētājiem no 8 gadu vecuma, lai ar prieku uzbūvētu kosmosa kuģa modeli un ar lepnumu izliktu to apskatei
  • Daudz informācijas par kosmosu. Komplektā ir iekļauti dažādi zinātniski precīzi elementi, lai zinātnes entuziasti uzzinātu daudz jauna par kosmosu un astronautu apmācību
  • Izmēri. Akadēmijas aptuvenie izmēri: augstums 26 cm, platums 21 cm, dziļums 10 cm; kosmosa kuģa aptuvenie izmēri: augstums 8 cm, garums 23 cm, platums 15 cm
  • Kosmiska būvēšanas pieredze. Izmantojot lietotni LEGO® Building Instructions, mazie zinātnes fani var tuvināt, pagriezt un vizualizēt būvējamā modeļa digitālo versiju
  • Rotaļas, kas veicina mācīšanos. LEGO® Friends rotaļlietas ir veidotas tā, lai palīdzētu bērniem kopā ar pazīstamiem tēliem atklāt jaunas aizraušanās un radītu izpratni par pasauli
  • Visaugstākā kvalitāte bez izņēmumiem. LEGO® rotaļu komplekti atbilst stingriem nozares kvalitātes standartiem, lai nodrošinātu drošus savienojumus un izturīgus modeļus
  • Garantēta drošība. LEGO® Friends komplekti ir rūpīgi pārbaudīti, lai nodrošinātu to atbilstību stingriem starptautiskiem drošības standartiem

Ražotājs:
LEGO

Iegādāties preces līzingā tagad ir vieglāk kā jebkad agrāk: tas aizņems ne vairāk kā 5 minūtes Jūsu dārgā laika – aizpildiet līzinga pieteikumu Interneta veikalā www.707.lv, un par pārējo parūpēsies Interneta veikala www.707.lv klientu dienests.

KAS VAR IEGĀDĀTIES PRECES UZ NOMAKSU?

Preces www.707.lv uz nomaksu var iegādāties jebkurš Latvijas iedzīvotājs (t.sk. citu valstu pilsoņi ar uzturēšanās atļauju Latvijas Republikā);
Jums jābūt pastāvīgiem oficiāliem ikmēneša ienākumiem;
Kredīta ņēmēja vecums: no 20 līdz 76 gadiem;
Aizdevuma summa: no 100 EUR līdz 7000 EUR;
Aizdevuma termiņš: no 6 līdz 60 mēnešiem;
Pirmā iemaksa ir 10%, ja preces cena pārsniedz 1400 eur;
Noformēšanai nepieciešama pase vai ID-karte.

Ja apmaksu esiet izvēlējies ar "HolmBank" starpniecību, lūdzu noklikšķiniet uz zemāk esošo linku un aizpildiet pieteikumu.
HolmBank Latvia

Ja apmaksu esiet izvēlējies ar "Aizdevums" starpniecību, lūdzu noklikšķiniet uz zemāk esošo linku un aizpildiet pieteikumu.
aizdevums.lv pieteikuma forma